Fredagens spektakel

Blev en hård gårdagskväll, trevlig men hård! Överallt på Campus område sprang diverse utklädda personer förbi. Det märktes att Studio 54 var välbesökt. Lite avis var jag allt, det kan jag inte annat än att erkänna. Men vi hade skoj ändå! Trevliga människor, alkohol, morötter, gurka och Rockband - vad annat kan man begära?

Idag är vi sega, vissa lite mer än andra. Två av våra inneboende har fortfarande inte tagit sig upp ur sängen (!!). Själv är jag otroligt raslös. Hade kunnat springa ett marathonlopp (tror jag). Ikväll är det restaurangbesök för fyra (eller nåt) som står på schemat. Skall bli väldigt mysigt! Även hört att två Karlskroanbor är på besök i staden så blir eventuellt en träff med dessa också.

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback