Årets sommarjobb

Sommarjobbet nu fixat. Blir en sommar i Växjö med hårt slit på Växjö Kommuns ekonomiavdelning. Då jag är hemlös i sommar har världens snällaste Jossan ställt upp och erbjudit mig tak över huvudet på Campus område. Blir nog bra. Lite ensamt, men bra. Skall verkligen inte klaga, finns ju en stor risk för att jag kommer att vara väldigt mycket ledig till hösten (och då menar jag verkligen en "risk" och inte en "chans").

Magisteruppsatsen börjar ta form allt mer. Inte för att vi kommit särskilt långt (den skall ju inte vara färdig förrän i juni ändå), men tror att vi börjar få mer och mer klarhet i vad den faktiskt kommer att handla om. Skönt det! Efter dagens magisteruppsatsande tog jag en cykeltur ner till stan för att inhandla morgondagens flytande föda på Systembolaget. Kommer att bli en bra fredagskväll, en mycket bra!

Nu blir det en kväll med Kombon framför tv:n. Lagom slött och perfekt för just denna afton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback