AJ!

Som ni säkert förstod av föregående inlägg har dagen inneburit magisteruppsatsande på bibblan. Meckat med vår styrelsedata för att se vilka förändringar i styrelsenätverken som hänt genom åren. Att säga att det är lätt vore ren lögn. Men vi ska nog få ihop det till slut!

I övrigt har ett muskelpass avklarats i afton. Har även lyckats med något som ingen annan än jag tycks kunna göra; bränna mig och det ordentligt! Kokande vatten på hela handen gör AJ! Sitter här nu med en dunkande hand och ber till gud att det inte blir värre så jag slipper ligga sömnlös hela natten. Sömn är precis vad jag behöver för tillfället.

Dags att doppa handen i vatten igen för att dämpa smärtan. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback