Utrensning

- Den kan vara bra att ha..
- Men kommer du verkligen att använda den igen?
- Nä.. förmodligen inte!
- Varför då låta den ta plats i garderoben när det finns de som behöver den bättre..?
- Sant, släng den!

En liten konversation med mig själv när jag rensar ur garderoben. Har dock valt att vara lite försiktig den här gången. Vill inte göra om samma misstag som jag gjorde förra året, då jag rensade ut större delen av garderoben (som en slags symbolisk handling för upprensning i mitt liv) för att sedan inse att jag knappt hade något kvar. Nu ska jag dammsuga lägenheten innan det är dags för tvätt och matlagningen. Är på topp ikväll, detta till trots att jag varit uppe sedan 06.00!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback