Ett avslut.

Solen skiner men det känns att det är höst i luften. Råare luft och kallare vindar. Visst är det mysigt att kunna tända lite ljus och krypa upp i soffan under en filt. Åt mumsig kycklingsoppa igår, något som inte hade kunnat accepterats som middag för en dryg månad sedan. Men nu finns det ju inte bara fördelar med hösten. Vi går även mot mörkare tider, mot dagar då solen inte syns till på flera dagar i sträck. Jag behöver planer. Behöver återigen något att se fram emot. Söker ljuset i mörkret. Jag vet, jag är hopplös.

Hur som helst, här är ett avslut på min sommar 2009 - ett bildkollage. Minnen som värmer.













Kommentarer
Postat av: viktoria

härliga sommarbilder! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback