Costa Brava

Jag tror att jag börjar få lite ordning på mitt liv. Äntligen! Gårdagen var kaotisk men det mesta tycks nu kunna gå vägen. Gårdagen ägnades åt att stooorhandla till ett mycket matfattigt hem (som nu istället har en överfylld kyl och frys), packa upp all packning, boka tvättid, plugga hela eftermiddagen på bibblan, tränade på VUGI (efter en mycket träningsfri sommar), laga mat och sedan plugga igen. Nog somnade jag fort igårkväll alltid.

Dagen har bestått av ännu mer plugg. Att detta enbart är andra dagen på terminen känns helt sjukt. Har det verkligen varit ett helt sommarlov sen sist, för visst är alla gamla rutiner redan hårt inkörda? Enda skillnaden är att skolan är full av en massa okända människor och att många fattas och saknas. Malin och Martin - kom tillbaka!

Spanien var underbart. Kan berätta mer om det en annan gång. Nu är det tvätt som står på schemat. Tills vidare får ni hålla tillgodo med ett par bilder. För nog säger ändå bilderna något oerhört mer än vad ord någonsin kan göra...










Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilka härliga bilder :)

Postat av: Camilla

Tihi! Tack.. :)

2009-09-08 @ 22:47:08
URL: http://camiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback