Söndagsförmiddagar som de ska vara...

Sitter här vid min nya bärbara dator framför tv:n en söndagsförmiddag. Varken Niklas, Johanna eller Daniel har gått upp ännu så jag smyger omkring här i lägenheten så ljudlöst som det bara går. Diskhögen är enorm men den får vänta.

Har varit en mycket mysig helg. I fredags fick jag och Johanna besök av Malin, Niklas, Daniel och Lina. Åt lite grekisk pyttipanna, drack lite gott, tittade på Idol och hade en allmänt lagom kväll. När det var dags för Lina att gå hem följade jag, Niklas, Johanna och Daniel med som sällskap. En promenix i friska luften en kväll som denna vore väl härlig! Killarna verkade dock inte lika nöjda med detta val som vi, då de tog en taxi hem från Campus medan jag och Johanna (lite småsura) traskade hem alldeles ensamma. Under gårdagen shoppade vi lite i stan, lagade lite god mat (söndagsstek till max!) och gick på en bio för fyra - den nya Stieg Larsson-filmen.

En precis lagom helg går med andra ord mot sitt slut.. Dagarna går på tok för fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback