Rutiner

Jag gillar rutiner. Gillar att ha ordning. Att veta hur dagarna framöver ska se ut. Att slippa oroa sig för att saker och ting inte skall hinnas med. Alla sysslor har sin tid.

Idag har jag pluggat på hemmaplan. Lagade mat vid lunch som även skall räcka till morgondagen då vi är i skolan. Tränade på VUGI som planerat. Hem, slänga in en maskin tvätt, in i duschen, äta mat som vi gjorde ordning under gårdagen och nu är det slapp framför tv:n som gäller (springer ner till tvättstugan i reklampauserna). Allt är i sin ordning, något som jag har längtat efter under en väldigt lång tid. Hela veckan är planerad in i minsta detalj (näst intill)

Ja jag trivs just nu - faktiskt! (Även om spontanitet är högst uppskattat)

Kommentarer
Postat av: Josse

Låter helt perfekt gumman ;) hehe.. pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback