Pengar är till för att rulla!

Vilken dag det här har varit! Var tänkt att bli lite snabbshopping på förmiddagen och sedan plugg på eftermiddagen men icke! Istället blev det en heldag på stan där pengarna rullade som aldrig förr - shopping i mängder samt sushi till lunch. Vågar inte ens kolla upp hur mycket pengar som har försvunnit under dagen av rädsla för att få en mindre hjärtinfakt. Att jag dessutom shoppade under gårdagen för sammanlagt 1400 kronor gör knappast att det känns bättre.

Nåja, var ju inga onödiga saker jag köpte utan mycket behövliga ting som kommer komma väl till pass under hösten och vintern. Ikväll har jag tränat step på Vugi i mina nyinköpta träningskläder. Härligt det! Underkläder. Ett omdiskuterat ämne de senaste dagarna. Otroligt tråkigt att köpa, jobbigt att prova och sjukt dyrt egentligen. Nu kommer det dröja lääääänge innan några fler nya underkläder landar i min låda i alla fall.

Nu blir det soffan och Idol, eventuellt hjälpa kombon med hennes hårfärgning samt packa inför morgondagen då jag ska bege mig till en efterlängtad filur i Karlskrona!

Kommentarer
Postat av: Mallis

Hej Camilla!

Allt väl med dig?

Är du kvar i växjö eller flyttat? Pluggar du fortfarande eller hittat nått skojigt arbete?

kram på dig

Mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback