En veckas arbete till ända på en förmiddag

Hemma nu en liten snabbis vilket inte var medräknat i dagens planer. Har utfört mycket idag! Det som vi hade beräknat skulle ta oss hela veckan utfärdade vi på en förmiddag. Har vi verkligen fattat uppgiften rätt? Är det inga andra avtal eller klausuler vi ska upprätta eller är det några andra paragrafer vi bör titta på? Men efter att ha fått ett mail från handledaren där det står "Ni har verkligen fattat galoppen!" så tycks vi inte behöva uträtta så mycket mer grupparbete den här veckan. Vi är helt enkelt "strålande" för att citera vår käre Håkan. Får väl se om han återkommer med något annat under veckan.

I eftermiddag har det varit föreläsning om skadestånd. Är fortfarande otroligt trött sedan helgen, vilket märktes på föreläsningen. Orden flöt bara ihop till en enda soppa och mina föreläsningsanteckningar lär med all säkerhet vara väldigt spretiga. Måste se till att komma i säng i tid ikväll så jag får de timmars sömn som jag behöver.

Ikväll är det möte med Näktergalen som gäller. Skall besöka en skola som ligger på andra sidan stan någonstans. Att hitta den kan verkligen bli en utmaning. Jo jag vet, jag har bott här i över tre år nu - men sanningen är den att det är först egentligen vid årsskiftet som jag flyttade till Växjö på riktigt. Tidigare var vi enbart "Campus-bor". '

Bara att hoppa upp på cykeln (eller kanske ska skriva "cyklen") och ge sig iväg!


Kommentarer
Postat av: Josse

hehe ne verkligen inte jag heller. Var de första gången den bruden jobbade o köpte något själv? Helt sjukt. En vuxen människa och bara få pengar hela tiden. Usch så skulle inte ens jag vilja ha de. Det var ju precis som att det var hans barn som fick pengar en gång i veckan?:P helt sjukt ju.. tur inte vi lever som gumman ;) hehe.. pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback