Årets första riktiga höstdag


Idag är det pluggdag som gäller. Lika bra det kanske nu när höstmörkret har fallit ordentligt över Växjö och allt är grått och trist. Men kan väl knappast klaga på höstvädret i Växjö i år, sällan har vi haft så många soldagar på rad i Smålands mörka skogar. Trots dagens trista höstväder har jag dock svårt att motivera mig med att sätta mig med min aktiebolagsrättsbok (jobbigt ord och lika jobbigt som det låter!). Av någon konstig anledning.. En annan sak som står på dagens schema är träning. Saknar nästan min träningsvärk så nu ska vi sätta fart igen!

"Varför köpte du en ny dator? Slängde du den gamla i väggen eller?"
Den där lilla incidenten lär jag aldrig få glömma...
(Bild: Hösten 2007)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback