Vardagens sysslor

Energin sprudlar på Raskens väg idag. Eller det där kanske inte riktigt var sant, men flitigheten sprudlar i alla fall. I afton har vi storstädat lägenheten, köttsoppan (eller snarare grönsakssoppan med lite kött i) puttrar på spisen och snart är det dags att ta tag i tvätten. Efter det har vi gjort oss förtjänta av en kväll framför tv:n. På dagens tv-tablå står de desperata hemmafruarna.

Efter att ha läst igenom den här texten ett antal gånger slår det mig vad otroligt trist mitt liv låter. Inte blir det bättre av att jag tillägger att dagen i övrigt har ägnats åt plugg. Men faktum är att jag för tillfället är ganska nöjd med livet ändå. Förmodligen gör det mitt liv ännu tristare va...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback