Vågar du anta utmaningen?

Blev en mycket lugn helg i Nättraby. Plugg varvat med att titta på film. Nu har jag åter landat i Växjö igen. Frusen har jag krypit upp i soffan med lite soppa. Konstaterar att borta är bra men hemma är bäst (även om någon gärna fick befinna sig hemma hos mig). Kvällen skall spenderas i soffan under en filt med varm choklad. Kvällens underhållning består av "Ensam mamma söker". Kan behövas en lugn kväll för veckan i övrigt kommer att bli stenhård då den stundande Handelsrättstentan är på torsdag.

Imorgon är det exakt två veckor kvar till jag fyller år. Jag har kommit på vad jag önskar mig, något som vore en dunderbra present - en snusfri Niklas! Så nu är det offentliggjort, vågar du anta det Niklas? ;)

Kommentarer
Postat av: Blubbo

Glöm de blubbi! :s

2009-10-25 @ 18:41:18
Postat av: Camilla

dååååååååålig pojkvän! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback