Sömnbrist

15 oktober idag vilket innebär sista ansökningsdagen till vårens kurser. Jag har gjort mitt val. Framtiden är bestämd och nu finns det ingen återvändo.

Ännu en dag med enmanna-plugg på bibblan. Fortfarande ofantligt trött. Sömnsvårigheterna den här veckan har då inte varit nådiga. Har precis inhandlat en kopp kaffe så förhoppningsvis kommer energin tillbaka till mig om en liten stund. I övrigt förstår jag inte mer om fastigheternas pantbrev idag än vad jag gjorde igår. Komplext område, minst sagt! Eller är det jag som är för trött och trög helt enkelt, vem vet. Längtan till helgen är stor, behöver en natt med åtminstone sju timmars sömn.

Klockan ett väntas föreläsning. Kanske får inhandla en stor kopp kaffe till innan dess så jag orkar hålla mig vaken. Straffrätt är ju trots allt en ganska intressant område så det vill jag inte missa. Ikväll är det jag och världens bästa Lovisa över en fika i stan - mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback