Slutet nära

Klockan börjar närma sig 18 och jag har varit här på biblioteket sedan klockan 8 i morse. Sista tentapluggdagen går mot sitt slut och det börjar kanske bli dags att plocka ihop och bege sig hemåt. Undrar om jag har lärt mig något nytt idag eller bara krånglat till det som jag trodde att jag kunde från början. Imorgon är det slutredovisning som gäller och på torsdag väntas då tentan. Går det som jag vill (vilket för närvarande är mycket osäkert) kommer det vara den sista juridiktentan någonsin. Räknar vi på det har vi trots allt läst juridik i en och en halv termin under dessa år på Växjö Universitet. Det är en hel del lagläsning vill jag lova!

Ikväll skall det tillagas varm smörgåstårta på Raskens. Något som jag har varit sugen på sen i somras. Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback