Måndagsplugg

Idag är det plugg i Karlskrona som står på schemat. Jag gillar måndagar, faktiskt! I alla fall ibland. Måndagarna brukar alltid kantas av storslagna planer som skall utföras under veckans gång. Sen att flertalet planer inte blir förverkligade är en annan sak, men just gnistan och viljan att uträtta något är härlig! Blev dock lite putt idag när jag insåg att föreläsarna ännu inte lagt ut några slides från föregående föreläsningar och energikurvan började dala direkt. Varför göra något nu som jag senare ändå måste rätta till och göra om? Tentan närmar sig dock med stormsteg så måste börja ta tag i mitt liv. Allt måste sitta, inga frågetecken får kvarstå.

Dagens planer i övrigt; hemfärd till Växjö. Får se om jag hinner träffa faster Karin och kusin Anna något innan Anna beger sig tillbaka till Holland igen.

En liten bild från i fredags, lånad från Linns facebook! :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sååå snygga :)

2009-10-19 @ 15:09:41
Postat av: Camilla

Haha, lätt att vi är! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback