Lockelser

Fredag och full fart mot helgen! Befinner mig just nu i Nättraby och sitter framför min dator och renskriver anteckningar. Tror inte att det kommer bli så mycket gjort idag, finns så mycket annat om lockar. Solen står högt på en klarblå himmel, helt underbart höstväder! Men måste renskriva klart åtminstone. Följde med lillebror igår till Elgiganten och inhandlade en ny dator. Tydligen har han stora svårigheter att få igång internet på den där hemma. Kanske skulle åka hem och hjälpa honom...? Nej, jag måste renskriva klart! Känner för att shoppa lite, en ny höstgarderob vore verkligen inte fel. Behöver vinterskor, vinterjacka... kanske skulle åka in en sväng till stan? Nej Camilla, du ska renskriva!

Det där med disciplin är sannerligen inte alltid så lätt! Ska försöka att vara effektiv fram till lunch men SEN tar jag ledighet - så det så!


Titta vad jag fick igår! :)

Kommentarer
Postat av: josse

Det gör du rätt i vännen som tar helg.. Själv har man precis satt sig ner.. har ont överallt i hela kroppen.. ska gå och lägga mig på studs nu tror jag ;) hehe.. Ja ny höstgarderob hade ju inte varit helt fel ;) hoppas ni haft en bra kväll?:) pussspusss

2009-10-02 @ 22:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback