Höstlov, om än för en dag..

Då har mitt höstlov börjat. En hel dag till höstlov är då inte fy skam! En hel fredag... undrar vad jag ska hitta på för spännande? Tog i alla fall en sovmorgon (ända till kvart över åtta), ska göra mig iordning, äta en god frukost, packa för att sedan ta tåget till Blubbo i Karlskrona.

Tentan är avklarad. Väntar mig inga underverk direkt. Skönt är i alla fall att kunna konstatera att en veckas extra pluggande inte hade hjälpt, jag hade inte kunnat mer än vad jag kunde nu. Hur det än går känns det som en lättnad att ha den avklarad just nu - rättningen är upp till lärarna!

Tentafirade lite igårkväll på sushirestaurangen med tjejerna. Tror bestämt att Ellen inte riktigt var lika förtjust i sushi som vi andra. Själv gillade jag inte det från början men har kommit att älska det - något enormt! Tack för en trevlig kväll!

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback