?

Det här med fastigheternas panträtt vid exekution är sannerligen inte lätt. Inte blir det lättare av att mina anteckningar är otroligt spretiga efter gårdagens föreläsning. Enmanna-pluggar på bibblan idag och större delen av tiden har jag spenderat med att likna ett frågetecken, något som jag själv tycker att jag har en riktigt talang för. För även titt som tätt en msn-konversation med kombon som befinner sig på hemmaplan idag. "Fattar du det här? Vad menas med det här då? Har du skrivit något om det här?".

Får se om det klarnar något framåt dagen. Just nu känns det totalt hopplöst och med en tenta på ingång (visserligen drygt två veckor kvar) är det rätt illa.

I övrigt står muskel-pass på dagens schema. Dags att åter igen få en rejäl omgång av träningsvärk. Imorgonkväll skall jag träffa världens bästa Louie över en fika. Tjejsnack med henne är verkligen efterlängtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback