En lyxdag i studentlivet

Vilken lyxdag jag och Kombon har haft idag! Visserligen spenderades förmiddagen med lite plugg på bibblan samt seminarium men efter det gick allt som hör till flitighet åt skogen. Åkte in till stan och åt varsin god bento-låda på sushirestaurangen, shoppade lite kläder i form av två tröjor, en klänning samt en mössa. Efter det tyckte vi att vi borde sätta ytterligare lite guldkant på vardagen och unnade oss varsin lyxchoklad på Askelyckan. Kan dagen bli bättre? Nu ikväll har det blivit en rask promenix runt sjön och sedan lite handling på Willys. Får plugga på allvar imorgon istället.

En Karlskrona-helg har precis passerat. Mysig hemmakväll under fredagen, bio på lördagkväll och sedan hamnade vi plötsligt och lustigt på en födelsedagsfest. Trots att jag nog var en aning frågande till kvällen (ärligt talat kanske till och med lite tjurig) så blev det en mycket lyckad kväll med tillhörande utgång. Skratt, alkohol och trevligt sällskap i en härlig blandning!

I övrigt är väl det si sådär med humöret för tillfället. Knappt sovit en blund i natt på grund av snurrande tankar. Ilskan bubblar under ytan men samtidigt har jag varken kraft eller ork att bry mig. Dagens aktiviteter har i alla fall gjort underverk för nog känns det lite bättre för tillfället. Tack Kombon för en toppendag!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som en helmysig dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback