Efterlyses

Jag vet inte om det var dejten med Lovisa som gjorde det, eller om det helt enkelt är så att jag fortfarande är hög på koffein, men plötsligt känns livet bara så j*vla bra! Har varit en jobbig vecka men efter bara några timmar med Lovisa kändes det som om alla spänningar bara släppte. Skratt, prat i mun på varandra och en ärlighet som slår det mesta gör helt enkelt susen. Imorgon är det fredag vilket är lika med stenhårt plugg fram till klockan fyra för att sedan slänga mig på tåget klockan fem och åka till Karlskrona. Väl där vankas en kväll med lite fest, vilket ärligt talat är precis vad jag behöver just nu!

I övrigt vill jag efterlysa något som jag har saknat väldigt mycket på sistone (insåg jag nog framför allt ikväll) - en tjejkväll! Och inte vilken tjejvkäll som helst, en riktig tjejkväll! Jag vill ha en kväll med töntiga samtalsämnen, fnitter och lite vin (kanske lite plötsligt i vinslöv). En kväll då samtliga killar är bannlysta (i alla fall pojkvänner). Hemskt gärna mitt i veckan om ni vill det. Är detta något ni är intresserad av (jag antar att det finns en viss grupp tjejer som känner sig särskilt träffade av frågan) - hör hemskt gärna av er!

Det där lät som en kontaktannons men ni förstår nog syftet i alla fall. Jag är i stort behov av att få vara töntigt tjejig för en kväll.

Världens finaste Lovisa

Kommentarer
Postat av: Emelie

Märkligt nog gick jag och tänkte detsamma för bara en stund sen! Weird hur tankar kan crossas sådär. (Okej, nu är det dags att sluta läsa på engelska...) Förslag på datum??

Postat av: Lee

sv; jag instämmer helt med dig Camilla, helt klockren.. speciellt på polismännen :D

2009-10-15 @ 22:14:24
URL: http://nellelee.blogg.se/
Postat av: Lee

sv; jag instämmer helt med dig Camilla, helt klockren.. speciellt på polismännen :D

2009-10-15 @ 22:15:37
URL: http://nellelee.blogg.se/
Postat av: Lee

sv; så sant som de är sagt. Jag håller faktiskt med dig helt. De verkar rent av sagt rätt blåsta kvinnorna.. men det roligaste av allt är att "pojkarna" verkar så himla små (fast de är stora grabbar, varav 2 är närmare 30 år) speciellt i deras diskussioner med sina mammmor. Bobbys mamma är nog jävligt speciell. Hon säger att kvinnan ska vara hemma innan mannen, och ska helst börjat laga mat åt honom. Herregud? Jag brukar inte se på sådana här program, men det liknar lite "paradis hotell". Tänkte kolla för att en som deltar "moa" 18 år kommer från fkp.

2009-10-16 @ 08:06:03
URL: http://nellelee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback