Bekännelse

Jag är inte typen som spenderar flera timmar framför datorn, helt hypnotiserad av diverse data-spel. Cs, Wow och dylikt har jag aldrig förstått mig på. Har avsagt mit allt såsom Farmville och liknande med motiveringen "det är inte min grej och jag skulle verkligen inte ha tid med sådant!".

Nu har dock Niklas smittat mig och då jag spenderat kvällen med att spela ett facebook-spel. Jag skäms verkligen när jag uttrycker dessa ord. Var tänkt som ett enminuts-spel men jag vet inte hur många gånger jag ikväll har tänkt "Sista gången nu" men på något vis blir det alltid en gång extra antingen på grund av att det har gått förbaskat dåligt eller att det har gått så bra att det är värt ett försök till.

Hoppas att finna bot på detta imorgon. Har inte tid med sådana här tramsigheter mitt under tentaveckan! Kanske där vi har svaret egentligen - finner alla utvägar som finns för att slippa plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback