Alias

Blev en precis lagom kväll igår i Nättraby tillsammans med Brattan och Henrik. Prat, lite gottigheter och sällskapsspel. Delades upp i lag - jag och Henrik mot Brattan och Niklas och sedan spelade vi "Alias". Vi förlorade dock (även om det var på håret), illa illa! Henrik skyllde på att det var mitt fel då jag var en dålig medspelare medan jag måste säga att han då inte var vidare klipsk han heller.
- Man har den när man sätter upp håret. Ett annat ord för att sätta upp håret i en hästsvans och kan även vara ett annat ord för hårsnodd. Man sätter upp håret i en...?
- Hm, vajjer!

Ordet jag försökte förklara var "tofs", men jag och Henrik var tydligen inte tillräckligt samspelta för att ro det hela i land.

Så vad händer idag? Tänkte ta en höstpromenix om en stund. Var ju superhärligt höstväder tidigare idag men nu tycks dock solen ha gått i moln. Typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback