83

Varit en väldig produktiv dag på biblioteket idag. Det är inte mycket annat än handelsjuridik jag och Johanna har diskuterat mellan klockan 8 och 16.30. Jag förstår om ni höjde på ögonbrynen när ni läste föregående mening men det är faktiskt sant! Ändå känns det som om jag har mil kvar till att klara den här förbaskade tentan. Hade hoppats på en ledig helg, men för tillfället känns det inte så nära. Får helt enkelt se vad som händer; Karlskrona- eller Växjöhelg.

 

I övrigt fyller världens bästa Morfar hela 83 år idag! Önskar honom en toppendag och att han får lyckan att skjuta en älg under dagen (även om jag egentligen inte tycker om det)!

Att ta diskussionen när den uppkommer är alltid det bästa. Men ibland orkar man helt enkelt inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback