Tankehinder

Plugg, plugg, plugg... Börjar undra vad jag egentligen har gett mig in på. Kalkylering är inte riktigt min grej, har ganska svårt att finna det intressant. Samtidigt vet jag att detta är svårt och jag MÅSTE verkligen se till att klara av det här. Suck, varför valde jag egentligen inte immateriella rättigheter istället? Fast å andra sidan kommer förmodligen dessa kunskaper komma väl till pass i framtiden. Det är väl så man ska tänka - nyttan i framtiden och inte latheten idag!

Ska plugga ett tag till på hemmaplan och sedan bär det av mot Karlskrona. Imorgon vankas alltså pluggdag i Karlskrona och resten av helgen skall bland annat spenderas med lite firande av mig. Myspysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback