Klarhet?

Hemma från bibblan vid kvart i åtta, 12 timmar efter det att jag lämnade lägenheten. Har i alla fall hunnit gå igenom alla anteckningar (låter inte som så mkt men det var det!) samt haft otaliga diskussioner med Johanna och Marcus om diverse beräkningar. Hade vi tre gjort tentan ihop hade vi kanske klarat den - vem vet! Dock tror jag att Marcus klarar tentan bättre utan mig och Johanna. Ställer Marcus en fråga är det ytterst sällan jag och Johanna har ett svar, istället ställer vi hundra motfrågor tillbaka. Haha! Lite klarare har det nog dock blivit idag (inbillar jag mig i alla fall). Nu ska jag bara få det lilla som jag förstår att fastna också!

Ensam-hemma-kväll i afton. Kombon har gett sig av mot Kristianstad. Förbaskat tråkigt att laga mat till sig själv, så  kycklingsallad med keso blev precis lagom. Nu ska jag smaska på lite mango - mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback