In i det sista..

Sista dagen med bibliotekstentaplugg för den här veckan. Hamnar väl åter igen på bibblan på måndag för det sista paniktentaplugget. Har varit en hård tentaperiod - det skall gudarna veta! Har nog aldrig pluggat så här mycket inför en tenta och ändå kan jag i princip ingenting. Den känslan går inte ens att beskriva, att läsa, läsa, läsa och läsa och ändå känna att det här kommer aldrig att gå. Men jag fortsätter, gå det åt fanders får det väl göra det men jag har i alla fall gjort precis allt jag har kunnat!

Blir enmannaplugg i bibblan idag. Tänkte ta lite ledigt från pluggandet i helgen. På ett sätt känner jag att jag verkligen borde läsa ännu mer, men kroppen säger ifrån nu och jag behöver verkligen koppla av åtminstone en dag innan jag kan ta tag i det här igen. Så ikväll bär det av mot Karlskrona. Får se hur länge jag stannar. Kanske åker tillbaka till Växjö igen på lördag, kanske åker till Ronneby - vem vet! På söndag blir det i alla fall adventsmys hemma hos Ellen. Skall bli mycket trevligt! Kan behöva lite julkänsla mitt i pluggstressen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback