Hopp(löst)

Jaha, då var dagen innan den fruktade dagen här. Finns inte så mycket mer jag kan göra nu än att krampaktigt hålla mig kvar vid hoppet (hoppet är trots allt det sista som överger människan). Det får helt enkelt bära eller brista nu! Försöker fokusera på det som händer efter tentan istället; sushilunch med Johanna och Martin, julpyntande av lägenheten, byggande av papparkakshus och annat fixande. Ska bli mysigt!

Ikväll är det Ullared på tv - wohoo! Att det kan vara så roande att se när märkliga människor gör bort sig i tv. I nästa vecka är det vår tur att bege oss till Ullared. Jag har bara varit där en gång (för en väldig massa år sedan) och det jag minns starkast är att de ha-galna människorna skrämde mig. Ska bli en mycket spännande upplevelse med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback