Helgens citat

- Så tittade vi på Manchester då.. ja alltså det är ett fotbollslag då...

Min lillebror Simon tror verkligen inte att jag kan ett dugg om fotboll. Faktum är att jag faktiskt kan en hel del, betydligt mer än vad fotbolls-ointresserade människor brukar kunna. Svårt att undgå fotbollsdiskussioner när man är uppväxt i en fotbollsgalen familj (minus mig och mamma då). Lillebror Mathias tyckte exempelvis att det var en skam att välja att gå på adventsmys istället för att sitta hemma och se alla de otroligt viktiga fotbollsmatcher som tydligen gick på tv:n idag (pratades om Arsenal, Liverpool, Barcelona, Real Madrid och jag vet inte allt).

Med de orden säger jag godnatt! Imorgon väntas det sista tentapanikpluggandet, gäller att få en god natts sömn nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback