Friday I´m inlove!

Då var torsdagskvällen här. Dags att krypa ner i sängen nu innan klockan blir för myclet (återstår att se om jag kan somna innan klockan ett i natt). Lite trött i kroppen efter kvällens träningspass, men skoj var det!

Imorgon väntas seminarium. Förhoppningen är att några högskolepoäng till skall trilla in, men man ska väl aldrig hoppas på för mycket. Efter seminariet tar jag och Kombo helg och inte vilken helg som helst utan faktiskt en Växjöhelg - inte illa det! Fredagen kommer att spenderas med en sväng in till stan för att köpa diverse nödvändigheter (läs promille-drycker), Niklas skall anlända till Växjö (hör och häpna!) och sedan väntas inflyttningsfest hos Martin. Jag tror och hoppas på en toppenfredagskväll! Jag menar - det kan ju faktiskt inte bli annat än bra!

En bild från en kväll långt borta. Men nog var även detta en kanonkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback