Födelsedag

Idag är det min födelsedag!

Hur det känns att vara ett år äldre? Åldern spelar ingen större roll, känner mig lika gammal idag som jag gjorde igår. Så alla blivande 23-åringar - ni behöver inte vara oroliga! Däremot har dagen inte varit på topp. Pluggat hela dagen. Har haft konstant koll på mobilen och då inte för att invänta grattis-sms eller -samtal utan enbart för att invänta rapport från sjuklingen Johanna. Är hos henne mina tankar har funnits under dagen.

Så vad händer ikväll? Har aldrig varit tanken att fira något idag utan det verkliga födelsedagsfirandet får vänta tills på fredag (om Johanna mår bra tills dess). Dock känns det inget roligt att spendera födelsedagskvällen helt ensam. Saknar min kombo! Har därmed näst intill tvingat hit Lovisa och Johan ikväll på middag. Så här i efterhand vet jag egentligen inte varför, lär ändå inte få i mig någon mat men kan ju vara skönt att få lite sällskap och tänka på något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback