.

Borde ha varit en bra dag idag. Blivit firad hemma i Ronneby med familjen, Niklas, Farmor, Farfar, Mormor och Morfar. Fick god mat, en massa fina presenter. Borde vara jätte glad och tacksam för att jag ha sådana fina personer i mitt liv.

Som sagt, det borde varit en bra dag - men det är det inte! Johanna mår inte bra och jag oron gör mig tokig! Kom hem!

Just nu hade jag bara velat kunna vakna upp till en "vanlig" dag imorgon. Jag vill inte fylla år längre. Jag vill inte vara här i Växjö på min födelsedag när alla de närmaste befinner sig i andra städer, långt härifrån. Jag vill inte gå i skolan längre. Jag vill inte bo här. Jag vill ingenting! Känner mig som en tjurig femåring och inte alls som en blivande 23-åring.

Kommentarer
Postat av: Ellen

"Sov på saken.. morgondagen säger något annat?". Grattis i förskott! Hoppas det blir en bra dag ändå imorgon. :) Kramar

2009-11-08 @ 20:08:35
Postat av: Camilla

Tack så mkt! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback