Växelfel

Jaha, då var Step-passet inställt - igen! Jag som sett fram emot det här. Suck!

Dagen har bestått i lite planering inför kandidatarbetet. Gick sådär. Vi avfärdade idén vi hade från början och istället kommit fram till något luddigt som vi inte riktigt har specificerat. Försökt nå en person men på grund av växelfel (jag hamnade ständigt på ett sågverk i Skillingaryd eller något sådant, där de förvisso hade en mycket trevlig tjej i växeln), kunde vi inte få tag på denne utan blir till att vänta.
 
Nu är det dags för läsning. Det har jag sagt i nästan två timmar men inte kommit så långt ännu. Men nu ska jag omedelbart sätta mig i sängen med min bok (där jag förvisso med all sannolikhet lär somna med boken i knät).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback