Tankar..

Känner för att skriva ett inlägg. Förmodligen beror det på att jag just nu gör precis allt för att slippa läsa en liten stund.

Kunde inte sova igårkväll, utan satt istället och tittade igenom en massa gamla bilder. Är mycket som har hänt de senaste åren, mycket som har förändrats och många fina minnen har skapats. Det där som man trodde skulle vara för evigt fick plötsligt ett slut och det där som man trodde aldrig skulle vara möjligt fick plötsligt en början. Tankarna snurrar, "Tänk om...så mycket annorlunda livet hade varit just nu då!". Men hade jag velat ha det annorlunda? Förmodligen inte. Eller jo, till en viss del. Men hade jag då gjort annorlunda om jag fick leva om? Förmodligen inte.

Tror att jag har återgått till stadiet då jag tänker på tok för mycket..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback