Mot sitt slut..

Helgen går åter igen mot sitt slut (varför känns det som söndagkväll hela veckan lång?). Har varit en trevlig helg. Firande av Martin i fredags var skoj. Trevligt folk, tårta (som jag och Johanna förövrigt hade bakat), allsång (eller nåt), alkohol och en massa skratt. För vissa flödade alkoholen lite väl bra så blev en ganska tidig hemgång med denne utan någon utgång. I lördagskväll blev det givetvis en melodifestivalskväll här hemma med lite trevligt folk. Om rätt låt vann? Fanns det någon given vinnare överhuvudtaget i år? Hm.

Nu är jag och kombon åter ensamma. Känns som en bakisdag idag trots att det inte är det. Blir därför en kväll framför tv:n. Vi har en låååång och jobbig vecka framför oss. Suck...  Här är lite bilder från helgen - litet ljus i mökret.


Kommentarer
Postat av: Eva

Åhhh vilken smaskig tårta!!! Kan ni inte baka en sån till mig tills på fredag?? :)

2009-03-17 @ 16:44:32
Postat av: Camilla

Haha. ja jag och Johanna kanske skulle starta en liten tårt-verksamhet. Bara att lägga in en beställning! ;) (hur den smakar är en annan sak..)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback