Någon som känns vid..?

Idag har jag fixat allt det där som egentligen skulle göras under gårdagen, det vill säga slängt ut alla flaskor (ett helt berg), burit ned gästmadrassen, plockat undan alla sovsaker, dammsugit och torkat golven. Nu ser här nästan ut som vanligt igen, förutom att det står en spann med diverse grönsaker samt en blomma på diskbänken bredvid ännu ett diskberg.

Vi har även en del andra spår av att här var en inflyttningsfest i helgen. Någon som känns vid följande:
- Ett antal öl av olika sorter
- Ett par svarta knästrumpor med rosa kant.
- Två flaskor turkisk peppar.
- Ett Peak Performance skärp (möjligvis Martins?)

Vänligen kontakta oss så snart som möjligt då vi lever efter en-veckas-reglen, det vill säga finns sakerna kvar här efter en vecka övergår de till vår ägo! ;)

Dags att ta tag i pluggandet. Hej och hå vad jag ska vara duktig idag!

Kommentarer
Postat av: Martin

Ojdå. Hur blev jag av med skärpet i er lägenhet? 4 flickor och ett PEAK-skärp:P. Nej skämt åt sido, ja det är mitt.

2009-03-02 @ 16:41:51
Postat av: Camilla

Ja jag vet då inte vad som hände i lägenheten efter det att jag och Josse gått o lagt oss... ;) haha.

Postat av: Camilla

Ja jag vet då inte vad som hände i lägenheten efter det att jag och Josse gått o lagt oss... ;) haha.

2009-03-02 @ 17:15:35
URL: http://camiiiilla.blogg.se/
Postat av: Lina

Jo, jag får nog erkänna mig skyldig till de översta två punkterna, alla öl är nog inte mina men någon...

2009-03-02 @ 19:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback