Metoduppsats - bye bye!

Måndag igen. Dessa ständigt återkommande måndagar... Dagen har spenderats i skolan tillsammans med Marcus och Johanna för att knåpa ihop det sista på Metoduppsatsen. Imorgon ska uppsatsen äntligen vara inlämnad och förhoppningsvis (men vi ska förmodligen inte hoppas på för mycket!) ska allt sedan vara över. Ingen kan vara gladare än jag.

Helgen som har förflutit var kanon, som vanligt (förutom jobbhelger)! Enda nackdelen är väl återigen att helgerna är på tok för korta och arbetsveckorna på tok för långa. Eller nej förresten, jag tar tillbaka det sistanämnda - även arbetsveckorna är på tok för korta numera då man inte hinner med allt man önskar. Hur som helst - helgen spenderades nere i Blekinge, närmare bestämt i Nättraby i Karlskrona. Hann även med en sväng hem till Ronneby, en timme i föräldrarhemmet och 1,5 timme hos farmor och farfar - säga vad man vill men effektiviteten är hög! Blev intervjuad av lillebror Simon på engelska, att skriva en berättelse till skolan om sin storasyster måste helt enkelt vara urtufft!

Kvällen skall nu spenderas med att läsa igenom metoduppsatsen, gäspa, läsa lite till, gäspa och sedan bege mig iväg för att hoppa lite på en step-bräda på Vugi.


Bara för att jag saknar honom lite extra..

Kommentarer
Postat av: Anonym

neeeeeeeej va söt han är lill simon :) tuffast är han

2009-03-24 @ 19:45:01
Postat av: Camilla

Japp - klart att han är! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback