Lovely!

Vaknade pigg och utvilad klockan sju. Höll mig kvar i sängen till klockan åtta, bara av den anledningen att jag hade sovmorgon. Upp, på med kläder och ut på en långpromenad i solskenet med musik i öronen som enda sällskap. Väl hemma igen, nöjd efter en underbart uppfriskande promenad, loggade jag in på internetbanken för att se om lönen trillat in. Upptäckte då att inte nog med att den vanliga lönen kommit in på kontot utan även en extra premielön. Helt plötsligt är jag väsentligt mycket rikare (eller nja, pengarna är nu överförda till ett annat konto för att jag inte skall kunna shoppa upp dem). In i duschen och åt sedan min favoritfrukost - knäckebröd med keso samt en apelsin.


Det här kommer att bli en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback