Hemmafru Camilla

Har nu storstädat lägenheten - dammsugit, torkat golven, dammtorkat hyllor och bord, diskat, hängt in all tvätt, slängt ut en hel massa skräp och allmänt plockat undan. Har även hängt upp EN tavla. Den andra tycks nog aldrig komma upp. Skulle allt bra vilja ta ett snack med mannen (för det lär med all sannolikhet vara en man - en kvinna hade tänkt efter!) som konstruerade det här huset. De där otroligt hårda betongväggarna är hopplösa. Varför ha gipsväggar in till grannarna och betonväggar mellan mitt rum och garderoben? Ingen som vet, ingen som vet..

Kombon är på språng i afton. Har lovat att ha maten klar tills hon kommer hem. Känner mig som hemmafru nummer ett! Innan jag ska ta tag i matlagningen (och stöka ner köket igen) ska jag nog slappa någon minut i soffan..

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback