Unik.. och kanske lite udda!

Idag är jag trött. Väldigt trött. Inte många lyckas dock med sådana bedrifter som jag gör när jag är trött. Jag måste minst sagt vara unik. Skulle ta bussen hem från jobbet idag lite över fem-tiden. Bussen stod där den skulle, pratade i telefon samtidigt som jag tryckte i busskortet vilket var lite knöligt - mobilen upptryckt mot örat med hjälp av axeln samt väskor och kassar i händerna. Väl på plats på bussen pustade jag ut. Äntligen på plats, äntligen på väg hem! Men hallå, vad nu då? Bussen kör ju åt fel håll! Jo mycket riktigt, jag hade satt mig på FEL buss och istället för att skjutsa hem en trött Camilla var den på väg ut mot Samarkand. Suck! Som sagt; jag måste vara unik.

Efter jobbet imorgon bär det av söderut mot Karlskrona. Förhoppningsvis kanske jag ska lägga till. Vem vet, kanske hoppar på fel tåg och får spendera en helg i Köpenhamn istället. Visserligen inte fy skam det heller.

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha du är för söööt Camilla ;) Jag typ älskar dej ;)

2009-06-25 @ 21:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback