Nervös.

Jag är mycket väl medveten om att jag borde sova nu. Tröttheten sviker dock och nervositeten tar över. Imorgon väntar ett nytt jobb, ett jobb innhållande fix med siffror och papper. Tänk om jag hatar det, tänk om jag vantrivs, tänk om de förväntar sig att jag ska kunna mycket mer än jag kan och tänk (det allra värsta) om jag inser att det inte alls är det här jag vill syssla med och att mina tre år här i Växjö har varit förgäves. Jag vet - jag är knäpp och paranoid. Men jag kan inte hjälpa det, tankarna snurrar.

Nähä, är väl bara att masa sig in på toaletten och borsta tänderna. Att vara överdrivet trött imorgon hjälper då verkligen inte. Endast morgondagen att utvisa vad som kommer att ske och snurrande tankar gör ingen som helst nytta.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback