Ledighetens under

Solen står högt på en klarblå himmel och jag är ledig. Kan ni fatta - LEDIG! Har nu varit det i över en vecka men trots detta tycks poletten inte riktigt ha trillat ner ännu.

Ja någon resumé av hur mitt liv har sett ut de senaste dagarna är det väl knappast någon som är intresserad av. Därav kommer jag att bespara er denna uttråkning och istället berätta att dagen kommer bestå av en dag i Ronneby - luncha med Josse samt besöka familjen. På torsdag har jag en dejt med Brattan i Karlskrona och sedan är midsommar här. Livet älskas och levs!


Kommentarer
Postat av: MInna

Härligt att du nu få bli ledig och att du lever o mår gott! Det glädjer mig!

Grattis till examen och jag önska dig en GLAD MIDSOMMAR!!!

Många kramar

Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback