Nedräkningen har börjat..

Sista dagen på jobbhelgen. Finns absolut ingenting att göra. Mailboxen är tom, samtalen är få, pappersabetet är avklarat och nedräkningen för hemresan har nu börjat. Johannes har godkänt att jag får gå hem en halvtimme tidigare så jag kan ta den tidiga tåget - lycka!

Sista natten på Stallvägen har jag nu framför mig. Imorgon väntas flytt. Lagom kul i snön och kylan men det får gå. Hela familjen ska tydligen ställa upp och vara bärhjälp - vilka hjältar! Känns lite vemodigt att lämna sitt första egna boende men samtidigt otroligt skönt. Får se om jag och Johanna kommer att stå ut med varandra. Vem vet, vi kanske blir världens ovänner efter en vecka eller två. Kanske dags att börja skriva dagbok där vi kan skriva av oss alla de agressioner vi hyser för varandra. Haha! I övrigt är det mycket i huvudet just nu. Allt bara snurrar. Sömnen är dålig och drömmarna är många vilket leder till att tröttheten är enorm.
 
Nähä. Kanske ska återgå till mitt arbete, det vill säga stirra in i en dataskärm i hopp om ett samtal eller mail!


Kommentarer
Postat av: SandraLi

Missa inte att följa bloggen Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Nybliven singel som har delad vårdnad om lilla chihuahuan Stellan.

Nyss ner flyttad från Sthlm till Malmö.

NU BÖRJAR DET NYA LIVET!!!!

FÖLJ MED VETJA

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

































































Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Postat av: Jooeee, numera kombo

kombo-möte tror jag att vi ska satsa på, en gång i veckan!

2009-01-07 @ 18:23:32
URL: http://jooeee.bloggsapce.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback