Termin- och kursstart

Det är hårt att vara student. Särskilt så här vid en kurs- och terminstart. Just nu sitter vi exempelvis och väntar på att seminariet ska vänta. 2,5 timmar som enbart består av väntan. Ja hårdare kan det ju knappast bli. (till alla tröga - jag är ironisk). Men jag klagar inte, lär nog bli ändring framöver. Knappast någon glidar-kurs vi har framför oss. Sex stycken case på en 7,5-poängare innebär plugg, plugg, plugg och plugg..
 
Efter seminariet vankas step för mig och Jossan. Har saknat det, har en massa energi som jag behöver studsa bort. Får hoppas att hostan inte blir alltför påtaglig. Jag och Johanna ska även ta tag i lägenheten ikväll. Ommöblering skall ske, nedräkningen till att soffan skall anlända har påbörjats på riktigt. Längtar!

"Förr eller senare åker man på det där Pakistangänget..." (Vår föreläsare kör svengelska inför eventuellt tillkommande utländska studenter)


Kommentarer
Postat av: Josse

hehe det har du rätt i lilla gumman ;) pussss

Postat av: josse

hehe det har du rätt i lilla gumman ;) pussss

2009-01-19 @ 20:16:08
URL: http://josse87.blogg.se/countrygirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback