Sushikväll

Flyttstädningen av min lägenhet är avklarad. Spenderat drygt 2,5 timme på bibblan idag (vilken bedrift!). Insett att jag inte får missa denna kurs om jag ska kunna göra kandidatarbetet. Ajaj, inte så bra med tanke på att jag inte har börjat plugga på riktigt än och motivationen är lika med noll. Fortfarande dunderförkyld. Nyser konstant (på ett väldigt manligt sätt dessutom då jag inte kan konsten att nysa flickigt). Har haft sushikväll hon Malin ikväll. Ganska gott. Lite skeptisk dock. Är ju mest bara ris och fisk. Det där starka man ska ha till känner jag inte riktigt av i förkylningstider. Blev som vanligt en del Johanna-Malin-Camilla-tjejsnack som på något vis är av en viss karaktär. En väldigt fnittrig sådan.

Nu ska jag och min täppta näsa gå till sängs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback