Kaos.

Ännu en dag på tentaperioden har gått. Jag är förvirrad. Det är en hel drös med lösa trådar i mitt huvud och hur jag än försöker jag kan inte få det ihoprullat till ett fint litet garnnystan utan istället blir garnet till ett skatbo. Eller nåt. Dagen har givetvis spenderats i bibblan. Som vanligt (välkommen till mitt otroligt spännande liv, jag fattar inte hur du orkar att läsa denna ofantligt tråkiga blogg). Målarna har spenderat sin dag här i vår lägenhet. Det syns! Hela golven är täckta med papper, alla lister är målade och de miljontals hålen är igenspacklade. Kaos, inte bara i mitt huvud utan även på hemmaplan.

Dagens ord: Brum Brum. Synonym för något som enbart fyra ekonomer förstår sig på!
Dagens planering: Plötsligt-i-vinslöv-kväll med film och korvätning ur en kastrull.
Dagens fråga: vad menas egentligen med att man gör avdrag? (Något man definitivt borde veta efter en 10 veckors lång kurs i beskattningsrätt).  


Kommentarer
Postat av: sarah

Heej cammy! Hur är det & hur har ni det i den nya lägenheten? Dags för en promme snart kanske? kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback