Inte bra.

Har nu knarkat i mig ytterligare en värktablett och är nu pigg nog att sätta mig här någon minut. Nyss uppstigen och har precis lyckats få i mig en apelsin - det var inte lätt ska jag säga er. Var nog den äckligaste apelsinen jag någonsin ätit men bra att få något i magen i alla fall. Som ni kanske förstår är jag sjuk. Rejält sjuk dessutom. Knaprade värktabletter hela dagen igår för att kunna göra grupparbete i bibblan. Vid lite över fyra gick det inte längre utan åkte hem och bums i säng. Somnade direkt och bortsett från något kort telefonsamtal, två toalettbesök samt skicka iväg något sms sov jag från 16.40-9.00, det vill säga i drygt 16 timmar. Ändå är jag dödens trött och förstår inte hur jag ska kunna hålla mig vaken hela dagen. Jag har inte tid att vara sjuk nu. Grupparbete innebär att inte bara jag drabbas vid sjukdom utan även mina gruppmedlemmar. De kommer hit om ett par timmar och jag får väl göra så gott jag kan med att försöka vara med åtminstone lite. Dagens föreläsning hoppade jag dock, gick inte att ta sig upp ur sängen i morse så var lika bra att inse att jag inte kommer kunna ta mig utanför lägenhetsdörren på hela dagen. 

Kanske skulle ta en dusch så jag vaknar till? Undrar vad som händer ifall man skulle svimma i ett badkar...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback