Hejdå till Stallvägen

Besiktningen av min lägenhet på Stallvägen är nu avklarad och jag är lämnat ifrån mig mina nycklar. Känns lite märkligt. Så mycket skoj som jag har hittat på i den där lilla ettan. Men jag saknar den nog inte, trivs bra här! Tapetseringen av lägenheten tycks vara klar för målarna har lämnat byggnaden och på väggarna sitter nya tapeter. Nu är det bara väntan på köksluckorna kvar och sedan har Växjöhem fullföljt sina förpliktelser.

Imorgon är den fruktade och efterlängtade dagen här. Fruktade då det då väntas tenta i beskattningsrätt. En kurs där jag har pluggat på tok för lite och garanterat kommer få genomgå en omtenta. Först idag har ett par polletter trillat ner och det jag har kommit till insikt med under dagen är nog ungefär det jag borde kunnat för en vecka sedan. Bara jag får plugga lite till kommer jag förhoppningsvis att sätta omtentan istället. Morgondagen är också efterlängtad då jag och Johanna ska bege oss till Ikea på eftermiddagen. Shoppa järnet till nya lägenheten, kommer vara som två små barn på julafton - härligt, härligt!




Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Josse.

hehe men älskling;) Tid för dej har jag ju alltid, det var ju det jag menade babe;) hehe.. pussspusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback