En helg med det där lilla extra.

Bloggen har legat nere över helgen. Sällan det sker. Helgen har varit kanonbra. I fredags anlände möblerna, som vi genast slänge oss på. Inom ett par timmar hade vi plötsligt en lägenhet som såg bebodd ut - härligt! Lite shopping i stan på löragen, lite för mycket pengar rullade iväg (men det var jag värd, försöker jag intala mig själv i alla fall). Fest hos oss och sedan utgång på Sivans i lördagskväll. Mycket lyckad afton! En söndag som spenderades med att vara bakis och allmänt dagen efter. Lyfte knappt ett finger på hela dagen (behövs sådana dagar också emellanåt). Jag och Johanna har dessutom haft en inneboende hos oss under helgen som nu har begett sig hemåt igen. Lämnar en viss tomhet. Tur att man har en förträfflig kombo så att ensamheten inte blir för påtaglig.

Nu har vi en ny vecka framför oss som fram till helgen kommer att bestå av enormt mycket plugg och flyttstädning av Johannas lägenhet. Jag är laddad. Lite i alla fall.

Ett par av några av helgens värsta (men kanske ändå bästa på ett kul sätt) bilder! Eftersom jag är på sånt där härligt flumhumör bjuder jag på detta trots att vissa bilder är allt annat än smickrande (syftar på mig själv nu så ingen tar illa upp).




Kommentarer
Postat av: Ellen

Hahahaa... sicka snögga kort! ;) tack för en trevlig kväll i eran lägenhet!

Postat av: Mr @min

ojoj fin blogg hörru!

Vad gör du :) ?



/ Läs även: http://sandraazhary.blogg.se





2009-01-27 @ 22:08:03
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Charlotte

fin min Ellen gör på korten ^^

2009-02-03 @ 15:15:11
URL: http://novemberbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback