1+1 = 6 kassar

Då sitter jag här igen. Klockan är egentligen på tok för mycket än en gång och jag borde vara i säng för 50 minuter sedan för att orka med morgondagen. Som vanligt lär jag väl dock inte komma i säng före tolv, få alldeles för lite sömn och sedan sitta och klaga på biblioteket att jag är så trött att hjärnan inte fungerar.

Idag har jag och Johanna storhandlat på City Gross. Blev sex stycken matkassar (visserligen innehållande lite annat än mat också). Blir mycket mat när man är två. Märkligt dock att det kan bli SÅ mycket mer. Men alltid bra att bunkra upp inför sämre tider, vi fick trots allt pengarna igår och lika bra att sätta sprätt på dem innan de tar slut!

Nähä, nu är det 55 minuter sedan jag skulle vara i säng. Godnatt. 

Kommentarer
Postat av: sarah

En promenix nästa vecka tycker jag absolut vi får spika. Säg en dag som passar dig bara, jag kan varje dag nästa vecka!Kramar

Postat av: sarah

Hej cammy! Hoppas du haft en bra helg. Tisdag är jag upptagen kom jag på, men vad sägs om ons eller tors? Kram

2009-01-25 @ 22:14:37
URL: http://attvarasarah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback